Müügitingimused

1. Veebipoe omanik

Veebipoe iUpgrade.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Nutikas Valik OÜ (registrikood 16549751), asukohaga Viljandi mnt 75, Õssu küla, Tartumaa, 61713.

2. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Veebipoest kaupade ostmisel.

  • Hinnad: Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest. Kõik veebipoes müüdavate kaupade hinnad on eurodes.
  • Kättetoimetamise tasu: Sõltub ostja asukohast ning kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse ostjale tellimuse vormistamisel.
  • Kauba teave: Esitatud Veebipoes vahetult kauba juures. Tootepildid on illustratiivsed ja seisukorrad on varieeruvad vastavalt kasutaja valikule.

3. Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb:

  1. Lisada soovitud tooted ostukorvi.
  2. Vormistada tellimus:
    • Täita nõutud andmeväljad.
    • Valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis.

Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda turvaliselt järgmiste makseviiside kaudu:

  • Eesti pangamaksed: Swedbank, SEB, Luminor, LHV, Coop Pank, Citadele, Revolut, N26
  • Soome pangamaksed: Säästopankki, Nordea, Danske, POP Pankki, Aktia, Ålandsbanken, Revolut, N26, Handelsbanken, Pohjola, S-Pankki
  • Läti pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Luminor, Revolut ja N26
  • Leedu pangamaksed: Swedbank, SEB, Citadele, Šiauliu, N26 ja Luminor
  • Poola pangamaksed: Revolut, PKO Bank Polski, Bank Pekao, mBank, Santander Bank, ING Bank Śląski, Alinor Bank, BNP Paribas, Millennium Bank, Inteligo Bank, Credit Agricole, N26 ja Bank Pocztowy
  • Visa/Mastercard kaardimaksed

NB! Pangalingiga tasumisel vajutada kindlasti panga lehel nupule „Tagasi kaupmehe juurde“.

  • Maksevahendus: Montonio Finance OÜ.
  • Makse toimimine: Väljaspool Veebipoodi turvalises keskkonnas – pangalingiga tasumisel vastava panga turvalises keskkonnas ja krediitkaardiga tasumisel Montonio Finance OÜ keskkonnas. Müüjal puudub ligipääs kliendi panga ja krediitkaardi andmetele.
  • Lepingu jõustumine: Alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Veebipoe arvelduskontole.

Isikuandmete töötlemine: Veebipoe omanik on isikuandmete vastutav töötleja ning edastab maksete teostamiseks vajalikud isikuandmed volitatud töötleja Montonio Finance OÜ-le.

Kauba mitte-tarnimine: Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida seoses kauba lõppemisega või muul põhjusel, teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud raha (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul teate saatmisest.

4. Kohaletoimetamine

Saatmispiirkonnad: Kaupu saadetakse järgmistesse riikidesse – Eesti, Läti, Leedu, Soome, Rootsi, Poola ja Saksamaa.

Kauba kättesaamise valikud:

  • Pakiautomaat: Saadame teie tellimuse valitud Smartposti pakiautomaati.
  • Kuller: Saadame teie tellimuse valitud aadressile DHL-I, SmartPosti või DPD kaudu.

Saatmiskulud kannab ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

  • Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul ostja määratud sihtpunkti 5-10 tööpäeva jooksul alates müügitehingu jõustumisest.
  • Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 7-14 tööpäeva jooksul.
  • Erandlikud juhtumid: Õigus kaup kohale toimetada kuni 30 kalendripäeva jooksul.

5. Taganemisõigus

Õigus taganeda: Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus e-poes sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

  • Eeltingimused:
    • Taganemisõigus ei kohaldu, kui ostjaks on juriidiline isik.
    • 14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes.
    • Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Veebipoel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamine:

  1. Avalduse esitamine: Esitada kauba ostmisest taganemise avaldus, mille vormi leiab siit. Saata see e-posti aadressile info@iupgrade.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.
  2. Tagastamise kulud: Kannab ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv toode ei vasta tellitule (nt vale või katkine toode).
  3. Tagastamise tähtaeg: Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Tagasimaksete tegemine:

  • Veebipood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel ostjale viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest, kõik ostjalt lepingu alusel saadud tasud.
  • Veebipood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
  • Kui ostja on sõnaselgelt valinud Veebipoe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Veebipood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.
  • Veebipoodil on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.

6. Pretensiooni esitamise õigus

  • Vastutus: Veebipood vastutab ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale.
    • 1 aasta reegel: 1 aasta jooksul alates asja üleandmisest ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
  • Kaebused: Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe kuu jooksul Veebipoe poole, saates e-kirja aadressile info@iupgrade.ee.
  • Vastutus puuduste eest: Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
  • Puuduste korral: Kui Veebipoest ostetud kaubal on puudused, mille eest Veebipood vastutab:
    • Parandamine või asendamine: Veebipood parandab või asendab puudusega kauba.
    • Tagasimakse: Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Veebipood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.
  • Kaebuse käsitlemine: Veebipood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.

7. Otseturustus ja Isikuandmete Töötlemine

  • Isikuandmete kasutamine: Veebipood kasutab ostja poolt sisestatud isikuandmeid ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba ostjale saatmiseks.
  • Isikuandmete edastamine: Veebipood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.
  • Uudiskirjad ja pakkumised:
    • Veebipood saadab ostjale uudiskirju ning pakkumisi ostja e-maili aadressile ainult juhul, kui ostja on selleks avaldanud soovi sisestades veebilehel e-kirja aadressi ning andnud teada oma soovist otsepostituse teadete saamiseks.
    • Loobumine: Ostjal on igal ajal võimalik loobuda e-postile saadetavatest pakkumistest ja uudiskirjadest, andes sellest teada e-kirja teel või järgides pakkumisi sisaldava e-kirjas toodud juhiseid.

8. Vaidluste Lahendamine

  • Pretensioonide esitamine: Kui ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-kirja aadressile info@iupgrade.ee.
  • Vaidluste lahendamine:
    • Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust kokkuleppe teel, on ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole.
    • Menetlustingimused: Saab tutvuda ning avaldust esitada siin.
    • Komisjonis lahendamine: Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
  • Euroopa Liidu tarbijavaidluste platvorm: Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.